Oversikt
Vår refusjons- og returpolicy varer i 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet ditt, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte.
For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen.
For å fullføre returen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis.
Refusjoner
Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.
Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager. Dette skjer igjennom Klarna.
Forsinket eller manglende refusjon
Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.
Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.
Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres.
Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, kan du kontakte oss på mail@mellomaksel.no
Utvekslinger
Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, send oss en e-post på mail@mellomaksel.no.
Frakt og retur
For å returnere produktet, må eget skjema for retur utfylles.
Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.
Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.
Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.
Trenger hjelp?
Kontakt oss på mail@mellomaksel.no for spørsmål knyttet til refusjoner og returer.